Zoetermeer: Event Coördinator

Ben jij een organisatietalent, die goed is in het overzicht bewaren en deadlines bewaken en wil je graag in een dynamische omgeving werken? Dan zoeken wij jou voor deze tijdelijke baan!

Wat ga je doen? 

Je gaat aan de slag bij de afdeling B2B Brand, Events and Communication samen met  6 professionals die verantwoordelijk zijn voor  marketing- en relatie events en klant specifieke themasessies in de speciaal daarvoor ingericht Experience ruimte in Zoetermeer. Binnen dit team ben je verantwoordelijk voor:

  • De integrale planning (agenda)
  • Organiseren en begeleiden (hospitality) van sessies in de experience ruimte
  • Communicatie en afstemming met klanten en leveranciers
  • Mede organiseren en plannen van de bezetting (Sales en Relaties) van alle Eredivisie wedstrijden en alle activiteiten in de Johan Cruijff ArenA

Wat neem jij mee?

  • HBO werk-, denk- en handelingsniveau
  • Doorzettingsvermogen en behoud van focus in dynamische omgeving;
  • Goed in bewaken van timing en het behalen van deadlines
  • Bewezen sterk in organiseren
  • Basis kennis van en ervaring met Office365

Je bent een teamspeler die snapt dat events en de voorbereiding daarvan zich niet uitsluitend afspelen tussen 9 en 5. Je hebt passie voor je vak (of wil deze ontdekken en ervaren), bent stressbestendig en beschikt over een flinke dosis enthousiasme.

Aantal dagen op kantoor versus remote: gemiddeld 2 a 3 dagen per week op locatie.

Deze tijdelijke baan start per 4 maart a.s. tot en met 13 september 2024 en is voor 32 – 37 uur per week. Het betreft een functie op basis van detachering. Freelance is niet mogelijk. 

Ben jij die aanpakker die wij zoeken? Stuur dan uiterlijk 20 februari a.s. jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden