Amsterdam: Projectleider Aanbestedingen Fotografie en Drukwerk

Heb jij naast aantoonbare doorgewinterde ervaring met (Europese) aanbestedingen ook kennis van drukwerk? Dan zoeken wij jou voor deze mooie opdracht!

Wat ga je doen?

De huidige raamcontracten voor Fotografie en Drukwerk lopen af en de totale financiële omvang ervan vraagt om een Europees aanbesteding. De voorbereiding van de aanbestedingen zijn gestart, er zijn inkoopteams met materie deskundigen. Als interim projectleider ben je verantwoordelijk voor het hele aanbestedingstraject van A tot Z en het aansturen van deze multidisciplinaire inkoopteams met daarin de betrokken vakspecialisten, inkoper en contractmanager.

Welke resultaten moeten worden behaald?

De volgende resultaten moeten worden opgeleverd:

  • Opleveren van benodigde inhoudelijke informatie voor de aanbestedingsdocumenten (zoals werkwijze beschrijvingen; Programma van Eisen; Gunningscriteria, Nota van Inlichten etc.).
  • Planning en voortgangsrapportages.
  • Informatiebijeenkomst voor geïnteresseerde bedrijven tijdens de aanbestedingsperiode.
  • KPI’s voor contractmanagement beschrijven
  • Zorgdragen voor het beantwoorden van de vragen voor de Nota van Inlichtingen.
  • Beoordeling van de offertes met het inkoopteam.
  • Gunnings- en afwijzingsbrieven.

Welke werkzaamheden vallen nog meer onder jouw verantwoordelijkheid?

  • Het opleveren van bovengenoemde resultaten
  • Aansturen projectteam
  • Projectplanning maken/bewaken
  • Voortgangsrapportages naar manager Contract & Inkoop, opdrachtgever en directie
  • Communicatie naar stakeholders

Wat neem jij hiervoor mee?

  • HBO/WO werk -en denkniveau
  • Kennis van drukwerk
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met project- programma- en/of procesmanagement
  • Aantoonbare ervaring met vergelijkbare (aanbestedings-)trajecten
  • Ervaring als sparringpartner op directie- en bestuursniveau en/of heeft hen (strategisch) geadviseerd

Overige informatie

De opdracht start 1 juli 2024 en loopt in ieder geval tot en met eind januari 2025, met optie tot verlenging en is voor 24 – 36 uur per week (uren in overleg te bepalen)

Invulling kan op basis van detachering of freelance. Uurtarief bij freelance bedraagt minimaal €105 en maximaal €110 excl. BTW

Zoeken wij jou? Dan ontvangen wij graag jouw Nederlandstalige CV, minimaal 1 referentie en je motivatie uiterlijk 11 april 2024. Alles mag per e-mail naar:  marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden