Amsterdam: IT helpdeskmedewerker

Ben jij klantvriendelijk ingesteld, beheers je naast de Nederlandse taal ook de Engelse taal vloeiend en heb je ICT kennis? Dan zoeken wij jou voor deze fulltime baan voor 36 uur per week!

Wat ga je doen?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten van deze opdrachtgever. Je staat hen te woord bij het oplossen van eerstelijns problemen bij softwaregebruik of technische problemen en logged deze incidenten in het eigen systeem van de opdrachtgever. Daarnaast voer je remote installaties uit en je houdt controle over de voorraad en het verzenden van de scanners en zorgt dat deze op tijd bij de klant aan komen.

Wat neem jij mee?

  • MBO werk -en denkniveau (bij voorkeur door middel van een IT/ gerelateerde opleiding)
  • Goede IT kennis en je kunt deze kennis bij klanten op een duidelijke manier overbrengen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Ervaring met logging systemen
  • Probleemoplossend vermogen
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden en een dienstverlenende instelling
  • Je bent leergierig, maar deelt ook graag je kennis met collega’s en bent een echte teamspeler

What’s in it for you?

Je wordt verwelkomd in een klein maar hecht en enthousiast team binnen een internationale no-nonsense organisatie. De eerste 6 maanden ben je in dienst bij Gewoon henk B.V. middels een uitzendovereenkomst (je kan er gedurende deze periode van uit gaan dat je gewoon fulltime werkt net als de rest van het team). Na deze 6 maanden krijg je een contract aangeboden door de opdrachtgever zelf. De functie is fulltime (36 uur per week)

Zoeken wij jou? Stuur dan zo snel mogelijk jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl

Wij nodigen geïnteresseerden die niet het hele wensenlijstje af kunnen vinken ook uit om op deze functie te reageren

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden