Heb jij ervaring met rebrandingstrajecten, het aansturen van vormgevingbureaus en teams, lees dan snel verder..
Wat ga je doen?
Je verzorgt de implementatie van de nieuwe huisstijl van de nieuwe merkidentiteit die reeds is vastgesteld. De werkzaamheden bestaan uit het in kaart brengen van de kanalen, middelen, brievenstromen door middel van een impactanalyse. Het toepassen van de 20/80 regel (20% van de huisstijldragers die 80% van de zichtbaarheid bepalen) en vervolgens de geleidelijke doorvoering. Hierbij zoek jij actief de samenwerking met de afdelingen die de implementatie moeten uitvoeren en zet deze aan tot actie. Ook stel je een heldere fasering op van de implementatie inclusief de heldere communicatie hierover waardoor medewerkers ook geïnspireerd raken om de huisstijl te omarmen. Plaatsen van huisstijl elementen op intranet en Rijksportaal. Vertalen van de basishuisstijl (logo, kleuren, typografie, vormentaal, fotografie) naar toegepaste ontwerpen voor alle huisstijl dragers in samenwerking met de vormgevingsbureaus en de collega vormgever.
Wat neem jij mee?
We zien graag het volgende aantoonbaar in jouw CV terug:
- HBO werk- en denkniveau op gebied van communicatie
- Ervaring met projectmanagement
- Ervaring met rebrandingstrajecten
- Ervaring met de werkzaamheden zoals in het functieprofiel is omschreven
- Aansturen van teams
- Aansturen van vormgevingsbureaus
Deze mooie uitdaging start per 2-1-2024 en loopt in ieder geval tot en met eind maart 2024 (met optie tot verlenging) en is voor 36 uur per week. Invulling kan alleen op basis van detachering via onze payroll. Doorleenconstructies of ZZP/Freelance constructies zijn niet mogelijk.
Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 6 december jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl