Utrecht: Product owner Klantreis

Kun jij tussen diverse stakeholders laveren en durf jij je team uit te dagen om klantuitdagingen op te lossen met impactvol advies? Lees dan snel verder…

Wat ga je doen? 

Met jouw multidisciplinaire ontwikkelteam ben je verantwoordelijk voor een deel van de starters klantreis. Je ontwikkelt een duidelijk beeld van de behoeften, ervaringen en beleving van starters en vormt een visie over wat de ultieme klantbeleving zou zijn en hoe je die met jouw team kunt ontwerpen.  Het accent ligt op het verbeteren van de dienstverlening van de organisatie in de klantreis van een startende ondernemer. Je hebt daarom een scherp oog voor actualiteiten in de wereld om ons heen, je weet wat ondernemers bezig houdt en je bent in staat om deze te vertalen naar datgene wat relevant is voor startende ondernemers. Je geeft op agile wijze leiding aan jouw multidisciplinaire team van 6 tot 10 collega’s. Verbeteren van klantervaring, klantreis en dienstverlening doen we namelijk sinds kort op agile wijze met specialisten vanuit diverse afdelingen en deels in samenwerking met externe partners, zoals de Belastingdienst.

Wat neem jij hiervoor mee?

  • Afgeronde HBO/WO opleiding richting Business of ICT 
  • PSPO I en II certificaat
  • Aantoonbare ervaring met processen binnen de overheid
  • Aantoonbare ervaring met werken in/aansturen van een multidisciplinair team en Agile werken met deze teams
  • Aantoonbare ervaring en bewezen resultaten in het meetbaar verbeteren van customer journeys

Wat moet je nog meer weten?

De opdracht start per 3 juni a.s. en loopt in ieder geval tot 3 december 2024, met optie tot verlenging en is voor 24 uur per week. Invulling kan op basis van detachering of middels Freelance. Het maximum uurtarief incl. reis- en onkosten en excl. BTW bedraagt €77,50

Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 16 mei jouw CV naar marielle@gewoonhenk.nl 

 

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden