Utrecht: Employee Journey Coördinator

Wil jij meehelpen met het optimaliseren van de werknemerservaring bij deze grote organisatie en heb jij minimaal 5 jaar ervaring in HR, talentmanagement of een vergelijkbare functie? Lees dan snel verder…

Wat ga je doen?

Als Employee Journey Coördinator ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de reis die onze medewerkers binnen de organisatie afleggen. Je gebruikt employee journey mapping om de reis van (nieuwe) medewerkers in kaart te brengen.Dit omvat het identificeren van belangrijke momenten, zoals onboarding, ontwikkelen, doorstroom/promoties en vertrek.Door deze stappen te begrijpen, kunnen we de werknemerservaring optimaliseren. Je zorgt voor draagvlak, adviseert, implementeert en evalueert.

Wat neem jij mee?

  • HBO werk -en denkniveau
  • Aantoonbaar kennis van employee journey mapping
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het opzetten en verbeteren van de employee journey binnen grotere complexe organisaties
  • Aantoonbare ervaring met het ontwerpen van Employee Experience Frameworks
  • Aantoonbare ervaring met Meetmethoden en Beoordeling van Betrokkenheid
  • Aantoonbare ervaring met werken in multidisciplinaire teams rondom employee journey
  • Aantoonbare ervaring met het deelnemen aan mobiliteitstafels en heeft een uitgebreid actief netwerk (netwerken) binnen overheid en semi-overheid

Wat moet je nog meer weten?

Deze opdracht start 1 juli en eindigt 31-12-2024 en is voor 32 uur per week. Er is geen optie tot verlenging. Er kan hybride worden gewerkt. Invulling op basis van detachering of Freelance. Het maximum uurtarief bij Freelance incl. reis -en onkosten en excl. BTW bedraagt €70

Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 18 juni a.s. jouw reactie en CV naar marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden