Wil jij met jouw kennis op strategisch en tactisch niveau op het gebied van data, privacy, technologie en personalisatie deze grote organisatie verder helpen bij het domein Profielopbouw en Klantbinding en ben jij in staat om je ervaring en affiniteit met CX/Tech/Digital toe te passen op de context van de organisatie? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
Vanuit jouw rol als digitaal strateeg ben je onderdeel van het voorbereidend team en zorg je dat de strategie voor het domein Profielopbouw en Klantbinding verduidelijkt en aangescherpt wordt, zodat de teams binnen en buiten dit specifieke domein ermee aan de slag kunnen. Uitdagingen die er liggen gaan zowel over het creëren van één klantbeeld, welke informatie hebben we nodig voor relevante communicatie als hoe stimuleren we reiziger van het delen van data zodat we relevant kunnen zijn. Het is hierbij van essentieel belang dat je de kansen en belemmeringen van de huidige (technische en data) inrichting snel doorziet en begrijpt.
Dankzij jouw analytische en communicatieve vaardigheden ben jij van onschatbare waarde om de teams te helpen zodat zij de juiste keuzes kunnen maken. Met de ervaring die je uit eerdere opdrachten meebrengt ben je in staat om hen te helpen bij het vertalen van de strategische ambities naar initiatieven en kortere termijn doelen en te zorgen dat NS onderscheidende digitale ervaringen kan bieden aan onze reizigers.
In meer detail, dit ga je doen:
- Verder invulling geven aan strategisch vraagstukken voor het domein, samen met product owners, architecten en andere digitale experts
- Teams begeleiden in het begrijpen en toepassen van de strategie, het vertalen naar roadmaps, initiatieven en incrementen
- Aansluiten bij tech en data stroom als daar strategische vraagstukken zijn
- Op één lijn brengen van stakeholders ten aanzien van het strategisch initiatief relevante communicatie
- Voorbereiding besluitvorming (proces en documentatie)
- Deze werkzaamheden verricht je vanuit en met het voorbereidingsteam profielopbouw en klantbinding waarin strategen, designers, architecten en data-experts andere teams in het domein richting geven in de uitvoering
Wat neem jij mee?
- Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau en bij voorkeur een opleiding afgerond op HBO of WO niveau in een commerciële of digitale richting
- Je hebt aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in het domein profielopbouw en klantbinding
- Je hebt aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan in de rol van strateeg of vergelijkbare rol
- Je bent in staat om je ervaring en affiniteit met CX/Tech/Digital toe te passen op de context van de organisatie
- Je hebt ervaring/affiniteit met vraagstukken rondom personalisatie en klantbinding vanuit privacy, technisch en data perspectief
- Je pakt zelfstandig strategische digitale vraagstukken op en weet daarin op het juiste moment en manier de samenwerking in op te zoeken
- Je bent in staat om een strategische richting uit te werken in werkpakketten voor teams en onderlinge afhankelijkheden en risico’s overzichtelijk in kaart te brengen
- Jij denkt vanuit de klant en dat zie je terug in jouw aanpak
- Doordat je veel verschillende stakeholders hebt met verschillende belangen, is het belangrijk om onze agile organisatie snel te kunnen begrijpen en doormiddel van je uitstekende communicatievaardigheden dit te benutten.
- Je werkt de strategie op gebied van relevante communicatie verder uit, door je kennis van (digitale) klantherkenning en personalisatie te combineren met je onderzoekend en analyserend vermogen
Wat moet je nog meer weten?
De opdracht start per 15 juli en loopt in ieder geval tot en met 15 januari 2025 en is voor 36 uur per week. Er is een optie tot verlenging. Invulling kan op basis van detachering (max. bruto salaris €5200 op basis van 36 uur per week) of Freelance (max. uurtarief incl. reis- en onkosten en excl. BTW bedraagt €93)
Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 14 juni jouw CV naar marielle@gewoonhenk.nl