Heb jij aantoonbare ervaring met het voeren van campagnes, ervaring met gedragsbeïnvloeding en heb je recente ervaring als communicatieadviseur bij een overheidsorganisatie? Lees dan snel verder
Wat ga je doen?
Goedopweg is een samenwerking tussen de provincie Utrecht, de gemeenten Utrecht en Amersfoort, U10, Rijkswaterstaat en het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Zij zijn onderdeel van het programma U Ned. Daarin werken rijk, provincie en gemeenten samen aan maatregelen voor de regio Utrecht op het gebied van wonen, werken, bereikbaarheid en leefbaarheid.
Jij wordt onderdeel van het team Communicatie en Gedrag en verzorgt samen met een andere communicatieadviseurs de campagnes en communicatie voor het deelprogramma Werkgeversbenadering. Het communicatieteam bestaat momenteel uit zeven communicatieprofessionals, elk met hun eigen expertise en aandachtsgebied. In het team verzorgen we alle communicatie die nodig is om impact te maken met onze projecten en de gewenste gedragsverandering te bewerkstelligen. Dit doen we veelal in samenwerking met bureaus, maar ook zelf.
Het wordt jouw taak om het deelprogramma Werkgeversbenadering te ondersteunen in hun werk. Jij gaat met team aan de slag om alle communicatiekansen te verzilveren. Dit doe je door vanuit een gedragsanalyse een communicatiestrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Hierbij komen vrijwel alle communicatiedisciplines aan bod. Je vertaalt de doelen van het team naar concrete communicatieplannen en voert deze deels zelf uit, deels met je communicatiecollega’s en deels met bureaus. Je wordt onderdeel van het team Communicatie & Gedrag, dat uit zeven personen bestaat. Voor disciplines als online en sociale media, pers/pr, stakeholdercommunicatie en producties kun je terugvallen op je collega’s.
Wat neem jij mee?
- HBO/WO diploma Communicatie
- Minimaal 3 jaar recente en aantoonbare werkervaring als communicatieadviseur binnen een overheidsorganisatie
- Aantoonbare werkervaring met gedragsbeïnvloeding
- Aantoonbare ervaring met het voeren van campagnes
- Aantoonbare ervaring met het organiseren van (online) events
- Aantoonbare werkervaring binnen een overheid in een uitvoeringsprogramma als goedopweg
- Aantoonbare ervaring met B2B Communicatie
Wat moet je nog meer weten?
De opdracht start per z.s.m. en is in ieder geval voor 12 maanden, met optie tot verlenging van 3×12 maanden. Het betreft een rol voor 32-36 uur per week.
Invulling kan op basis van detachering of freelance. Het freelance uurtarief incl. reis -en onkosten en excl. BTW bedraagt €76,50
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 20 juni 2024 (hou hier alvast rekening mee)
Hybride werken is mogelijk, echter wel met een samenwerkdag op maandag en woensdag in Utrecht op locatie.
Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 13 juni 15:00 a.s. jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl