Heb jij ervaring als campagnemanager en ben jij per 2 april a.s. beschikbaar? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze interim rol bij een bekende bank!
Wat ga je doen?
- Het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve ATL product- en Performance+ marketingcampagnes om onze KPI’s t.a.v. merk en verkoopdoelstellingen te behalen;
- Het aansturen van reclamebureaus door productie van ATL, BTL en online campagnematerialen te coördineren;
- Het aansturen van het mediabureau om de media inzet te optimaliseren;
- Het beoordelen van campagne middelen conform huisstijl richtlijnen;
- Als sparringpartner optreden voor de product teams, om de inhoud van product proposities zo optimaal mogelijk door te vertalen in campagnes;
- Intern stakeholder management inzake ATL campagnes met o.a. Corporate Communication & Affairs.
Wat neem jij mee?
- HBO /WO werk -en denkniveau
- Beschikbaar per 2 april a.s. (mag iets later, maar op z’n laatst 1 mei)
- Aantoonbare ervaring met de eerdergenoemde werkzaamheden
Aanvullende informatie
Het betreft een tijdelijke fulltime functie (36 uur per week) ter vervanging van een collega die met zwangerschapsverlof gaat. Duur van de opdracht is in totaal 5 maanden, met optie tot verlenging tot en met december 2024. Er wordt hybride gewerkt. Invulling kan op basis van detachering of freelance. Maximum uurtarief bij Freelance bedraagt €67,50 excl. BTW
Ben jij beschikbaar en voel jij je aangesproken door deze interim functie? Stuur dan uiterlijk 21 maart jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl