Heb jij minimaal 1 jaar ervaring met het het plaatsen en opmaken van content op een digitaal platform? Heb je daarnaast een paar jaar ervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie en in het bijzonder binnen een sportorganisatie of afdeling sport? Dan zoeken wij jou voor deze tijdelijke parttime baan!
Wat ga je doen?
- Het verwerken van de binnengekomen mail in de mailbox Hierin staan bijvoorbeeld eenmalige verhuur aanvragen, beheer vragen en vragen over de sleutelafgifte.
- Je beantwoordt de telefoon over vragen rondom schoonmaak, verhuur en sleutelafgifte.
- Je zorgt voor een optimaal gebruik van de accommodaties door verhuur aanvragen zo goed mogelijk in te passen in onze ruimtes.
- Je maakt samen met je collega’s de seizoensplanning voor verenigingen, organisaties, particuliere initiatieven en scholen. Samen houden jullie de adressenlijst up-to-date, verzorgen jullie de uitvraag naar alle partijen, behandelen en verwerken jullie de aanvragen met de knelpunten en versturen jullie de conceptversies en definitieve planning. Jullie maken natuurlijk afspraken over wie wat wanneer doet.
- Je verzorgt de facturering van de sportaccommodaties.
- Je denkt mee over mogelijkheden de dienstverlening binnen teamsport waar nodig te verbeteren.
- Als ondersteuner in de sportprojecten verzorg je communicatie rondom de verschillende projecten.
- Het plaatsen van content en up to date houden van informatie op de website.
Wat neem jij mee?
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het plaatsen en opmaken van content op een digitaal platform;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het maken van planningen;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een klantgerichte organisatie met veel klantcontact;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke organisatie;
- Aantoonbare kennis van diverse website ontwikkelsystemen
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een sportorganisatie of afdeling sport
Het is voor deze rol belangrijk dat je uiterlijk 1 augustus a.s. beschikbaar bent voor 20 uur per week en op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag in de ochtend aanwezig kan zijn op locatie.
Wat moet je nog meer weten?
Het betreft een tijdelijke baan op basis van detachering (tijdelijk bij ons op de payrol).
De functie is in ieder geval voor 4 maanden met optie tot verlenging van 3 x 3 maanden.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 22 juli 2024 (hou hier alvast even rekening mee in je agenda)
Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 16 juli 11:00 uur jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl