Hoofddorp: Projectmanager

Ben jij een kei in plannen, organiseren, overzicht bewaren en word jij blij van deadlines halen? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze vaste baan!

Waar ga je werken?

De organisatie verzorgt digitale en niet-digitale”out of home” mediadisplays voor haar opdrachtgevers. Je komt te werken in het Operations team die bestaat uit een Head of Operations, een Project Manager en drie Service Coördinatoren. Jij wordt de nieuwe Projectmanager die naast de huidige Projectmanager aan de slag gaat en de organisatie mee gaat helpen zich verder te ontwikkelen. Zij zoeken dan ook een nieuwe collega die zich voor langere tijd in wil gaan zetten en mee wil groeien met de organisatie.

Wat ga je doen?

In deze veelzijdige functie wordt je verantwoordelijk voor het van A tot Z begeleiden van de projecten en heb jij het overzicht over deze projecten. Je kan onder andere denken aan het plannen van de werkzaamheden voor het plaatsen, verplaatsen en verwijderen van digitale- en analoge reclameobjecten. Daarnaast het op locatie inventariseren van technische werkzaamheden en deze indien nodig verder uitzetten naar andere partijen; de werkzaamheden bestaan o.a. uit de aansturing van een aannemer tot vergunningaanvragen van elektra. Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de (strakke) deadlines en werkt nauw samen met de afdeling Development om ervoor te zorgen dat de uitvoering en communicatie goed verloopt.

Wat neem jij mee? 

De organisatie is nog steeds groeiende en zoekt daarom een Projectmanager die ownership durft te pakken, de wil heeft om het team en ook de organisatie verder te ontwikkelen en de junior collega’s durft te coachen/begeleiden. Verder zoeken zij een collega met:

  • Een afgeronde opleiding op MBO of HBO niveau
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur als Projectmanager
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht
  • Een liefde voor het van A tot Z strak en accuraat begeleiden van projecten en het behalen van deadlines
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Bij voorkeur technische kennis en ervaring (kennis van en ervaring met (D)OOH is een pré)
  • Steengoede excel skills

Wat bieden zij?

Een mooie vaste fulltime baan in een organisatie die nog steeds verder in ontwikkeling is. Het betreft een platte organisatie qua structuur en er is naast hard werken ook tijd voor borrels, gezamenlijk lunchen en gezelligheid.

Het salaris is in overleg te bepalen en afhankelijk van jouw kennis en kunde. Om je werk goed te kunnen doen krijg je natuurlijk een telefoon en laptop. Verder hanteert men flexibele werktijden en 28 vakantiedagen per jaar (bij fulltime dienstverband)

Wij bemiddelen deze vaste baan op basis van Werving & Selectie, wat betekent dat je na onze bemiddeling en positief afgeronde gesprekken, direct in dienst treedt bij onze opdrachtgever.

Zoeken wij jou? Stuur dan zo snel mogelijk jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden