Heb jij minimaal 3 jaar recente en aantoonbare ervaring als Product owner en aantoonbaar werkervaring opgedaan binnen een innovatieomgeving waar prototyping en het ontwikkelen van MVP’s plaatsvinden? Zoek jij een tijdelijke baan waarin je voor langere tijd aan de slag kan aan en jouw kennis en kunde in kan zetten? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Als projectleider innovatie en ontwikkeling vervul je o.a. de rol van Product Owner (PO). Als PO ben jij verantwoordelijk voor het definiëren en prioriteren van de product backlog om ervoor te zorgen dat het team werkt aan de meest waardevolle features of taken.
Je werkt nauw samen met stakeholders en het scrum team om ervoor te zorgen dat het eindproduct voldoet aan de wensen en eisen van de stakeholders. Je begeleidt het scrum team en zorgt voor duidelijke en begrijpelijke user story’s en acceptatie criteria. Je neemt actief deel aan Scrum ceremonies, zoals de dagelijkse stand-up, sprint planning en retrospective. Je monitort de voortgang van het project en rapporteert aan stakeholders.
Je zorgt voor een goede samenwerking en communicatie tussen het scrum team, de stakeholders, en andere betrokken partijen. Als projectleider innovatie en ontwikkeling blijf je up-to-date voor wat betreft marktontwikkelingen en deze kennis gebruik je om het product te verbeteren. Ook ben je verantwoordelijk voor het creëren en opvolgen van leads die kunnen leiden tot nieuwe projecten. Daarnaast coach je de teams en deel je kennis met de andere projectleiders/ verantwoordelijken.
Wat neem jij mee en zien wij graag aantoonbaar in jouw CV terug?
- HBO diploma in de richting van bedrijfskunde, bedrijfskundige informatica of business IT & Management
- Minimaal 3 jaar recente en aantoonbare werkervaring opgedaan als Product Owner
- Aantoonbaar werkervaring met werken volgens een Agile aanpak en met Scrum
- Aantoonbaar werkervaring opgedaan binnen een innovatieomgeving waar prototyping en het ontwikkelen van MVP’s plaatsvindt
- Werkervaring met projectmanagement tools en methodieken
- Werkervaring in het vertalen van wensen en ideeën van opdrachtgevers naar een concreet product
- Werkervaring met het werken met externe partners zoals kennisinstellingen en bedrijfsleven
- Scrummaster PSM 1 certificaat
Wat moet je nog meer weten?
Er is een uitgebreid profiel van deze rol beschikbaar met nog meer informatie. Deze kun je opvragen bij Mariëlle (marielle@gewoonhenk.nl)
Deze tijdelijke functie start per 1 oktober a.s. en is voor minimaal 1 jaar, met optie tot verlenging van 2 x 12 maanden en is voor 36 uur per week.
Invulling kan uitsluitend op basis van detachering (tijdens de opdracht werk je bij ons op de payrol). Freelance/ZZP of doorlenen is niet toegestaan.
Salarisindicatie: max. €4680 bruto per maand op basis van 36 uur per week.
Interesse? Stuur dan uiterlijk 15 juli a.s. jouw CV naar marielle@gewoonhenk.nl