Amsterdam: Projectleider

Wil jij meewerken aan het lokale ondernemerschap versterken, jong ondernemerschap exploreren en faciliteren en de Wijk en Buurtbedrijven vaak met een grote maatschappelijke functie, in de Masterplan gebieden Amsterdam Zuidoost, Nieuw-West en Noord ondersteunen? Dan zoeken wij jou voor deze uitdagende rol van interim projectleider!

Wat ga je doen?

Om e.e.a. concreet invulling te geven wil men vanaf april een pool van trainers opzetten die het unieke DNA van de genoemde stadsdelen in zich heeft en namens de afdeling Ondersteuning Ondernemers, maar ook Masterplan, alliantie en netwerkpartners, deze trainingen gaat verzorgen. Zo wordt gezorgd voor optimale aansluiting en herkenbaarheid en voorzien wij lokaal trainer talent van betaalde opdrachten vanuit onze afdeling en netwerkpartners. De trainers gaan werken als ZZP’ er. Practice what you preach. Jij bent de projectleider die dit project oppakt, invult en aanstuurt.

Vanzelfsprekend wordt voor goede opleiding en begeleiding van de trainers in de pool gezorgd, zodat iedereen goed voorbereid en kwalitatief hoogstaand de trainingen kan verzorgen en dit doet vanuit een gezamenlijke identiteit en mindset.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Opzet van de basisstructuur waardoor de pool van trainers functioneert, zich positioneert en opdrachten invult.
  • Ontsluiten reeds lokaal aanwezig trainers potentieel.
  • Opzet werving en selectie (criteria) van deelnemers (trainers) aan de academie.
  • Samenwerking met relevante (kennis) partijen en netwerkorganisaties.
  • Ontsluiten van partijen/partners als opdrachtgever voor de ‘pool’.

Op te leveren resultaat:  

  • Basisstructuur : Binnen 6 maanden is de academie opgezet.
  • Opzet en implementatie didactisch begeleiding programma waarin de deelnemers op en begeleid worden (Train de trainer).
  • Database met reeds aanwezige trainers en trainers potentieel in de Masterplan gebieden

Wat neem jij mee?

  • HBO werk -en denkniveau
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en kan zowel zelfstandig als in teamverband beslissingen nemen
  • Goede organisatorische vaardigheden en je kan gestructureerd, efficiënt en nauwkeurig werken
  • Hands -on mentaliteit
  • Minimaal 2 jaar ervaring (als zelfstandig ondernemer) met projectopdrachten
  • Je bent vanaf mei beschikbaar voor minimaal 18 uur per week en je kan minimaal 2 dagen per week op kantoor werken
  • Je beschikt over een sterk (ondernemers) netwerk in de Masterplan gebieden
  • Bij voorkeur didatische werkervaring

Aanvullende informatie

De opdracht start uiterlijk in mei en is voor gemiddeld 18 uur per week (kan soms iets meer zijn) en is in ieder geval voor 4 maanden, met optie tot verlenging. Invulling kan op basis van detachering of middels freelance. Bij freelance graag je uurtarief incl. reis -en onkosten (en excl. BTW) vermelden.

Voel jij je aangesproken door deze uitdagende rol? Stuur dan uiterlijk 25 april a.s. jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl 

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden