Amsterdam: Afdelingshoofd Mens & Organisatie

Heb jij minimaal 5 jaar ervaring als gesprekspartner van ondernemingsraad en vakbonden en minimaal 8 jaar kennis en ervaring met People- en change management? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze uitdagende interim functie!

Wat ga je doen?

De organisatie van deze opdrachtgever is volop in beweging. De komende periode staat in het teken van transitie naar een volgende fase, waarbij de organisatie zal worden gesplitst in twee aparte entiteiten. De directie Dienstverlening zoekt voor een periode van 6 maanden met optie tot verlenging een Afdelingshoofd Mens & Organisatie met executiekracht. Iemand die in staat is in opdracht van de directie een robuuste HR afdeling neer te zetten, passend bij de veranderende organisatie. Verder is het Afdelingshoofd M&O een verbinder richting de diverse afdelingen waar Mens & Organisatie support aan levert. Je bent een stevige gesprekspartner voor het management en je houdt daarbij de doelstellingen van de organisatie scherp in het vizier. Je zorgt voor aantoonbare resultaten door jouw pragmatische instelling, gedrevenheid en uitstekende communicatieve vaardigheden. Het Afdelingshoofd M&O maakt deel uit van het MT Dienstverlening en stuurt het MT Mens & Organisatie aan. Daarnaast is het Afdelingshoofd M&O gesprekspartner van de ondernemingsraad. Je rapporteert aan de directeur Dienstverlening.

De afdeling Mens & Organisatie is een HR-afdeling met circa 50 medewerkers. De afdeling richt zich op het hele HR-spectrum: van het geven van advies aan lijnmanagement, recruitment, leren & ontwikkelen, tot de betaling van de salarissen.

Wat neem jij mee?

  • Aantoonbaar WO werk -en denkniveau; bij voorkeur WO opleiding in de richting van HR, Bestuurskunde of Organisatiekunde afgerond
  • Aantoonbare werkervaring in de verschillende arena’s op bestuurlijk en organisatorisch niveau
  • Minimaal 5 jaar ervaring als gesprekpartner van ondernemingsraad en vakbonden
  • Minimaal 8 jaar kennis en ervaring met People- en change management
  • Minimaal 5 jaar ervaring als manager HR in een complexe en veranderende omgeving
  • Kennis van en ervaring met werken in complexe matrix organisaties in transitie
  • Ervaring met samenwerking op dienstverlening binnen een diversiteit aan afdelingen
  • Ervaring met projectmatig werken

Wat moet je nog meer weten?

De opdracht start per z.s.m. en is voor in ieder geval 6 maanden met optie tot verlenging en 36 uur per week.

Invulling kan op basis van detachering (max. bruto salaris bedraagt €7100 bruto op basis van 36 uur per week), of middels Freelance (max. uurtarief incl. reis- en onkosten en excl. BTW bedraagt €120)

Data voor de eventuele eerste gesprekken bij de opdrachtgever staan gepland op:1 juli 2024 – 13.00 uur, 2 juli 2024 – 15.00 uur, 3 juli 2024 – 11.00 uur. De tweede gesprekken in overleg daarna,

Herken jij jezelf in dit profiel? Stuur dan uiterlijk 19 juni jouw reactie en CV naar marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden