Amsterdam: Adviseur Documentbeheer

Heb jij een afgeronde opleiding MBO/HBO op het gebied van informatievoorziening, informatiebeheer, of bedrijfskunde en daarnaast ervaring met het geven van advies over informatiebeheer binnen een complexe omgeving (projecten) met meerdere stakeholders? Lijkt het je leuk om tijdelijk mee te werken aan het programma Zuidasdok? Lees dan snel verder?

Wat ga je doen?

In de rol van Adviseur Informatiebeheer – Documentbeheerder ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van projectmedewerkers en de kwaliteit van het informatiebeheer van een toegewezen project onder functionele aansturing van de operationeel leidinggevende. Je draagt, op basis van het informatiebeleid van het project, zorg voor een correct informatiebeheer en ondersteunt het borgen van archiefwaardige documenten in het DMS SharePoint Online.

Jouw werkzaamheden:

  •  Je monitort, in samenwerking met de Manager Projectbeheersing, de naleving van het gebruik van het DMS door de projectmedewerkers met behulp van analysesoftware.
  • Je kunt eenvoudige aanpassingen verrichten aan SharePoint Online, zoals het toevoegen van bibliotheken en metadata.
  • Je ondersteunt en coacht projectmedewerkers over het juiste gebruik van SharePoint Online.
  • Je borgt binnen je project documenten in SharePoint Online.
  • Je zorgt dat projectmedewerkers de benodigde kennis van het DMS hebben door.
  • Je actualiseert, ontwikkelt en verbetert de gebruikerstrainingen en -handleidingen.

Wat neem jij mee en zien wij graag aantoonbaar in jouw werkervaring terug?

  • Afgeronde opleiding MBO/HBO op het gebied van informatievoorziening, informatiebeheer, of bedrijfskunde
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare en relevante functie
  • Aantoonbare ervaring met het geven van advies over informatiebeheer binnen een complexe omgeving (projecten) met meerdere stakeholders
  • Je hebt bij voorkeur een actieve rol gehad bij het Informatiebeheer in een SharePoint omgeving en/of een DMS
  • Uitgebreide kennis van Microsoft Office 365 en kunt met apps overweg
  • Ervaring in het ondersteunen van projectmedewerkers in het toegankelijk maken/terugvinden van projectinformatie in een DMS
  • Je hebt een hands-on instelling en aantoonbare ervaring in het trainen van gebruikers op het gebied van informatiebeheer.
  • Naast het CV ontvangt men graag ook een motivatie waarom jij dé geschikte kandidaat bent voor deze tijdelijke baan.

Wat moet je nog meer weten?

Deze tijdelijke baan start per z.s.m. en eindigt wanneer het programma Zuidasdok eindigt (het is dus een functie voor een langere periode) en is voor 24 – 32 uur per week. Invulling kan alleen op basis van detachering (bij ons op de payroll). Freelance is niet mogelijk. Salarisindicatie €4.000 –  €4.700 bruto per maand op basis van een 36 – urige werkweek.

Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 11 juli 11:00 uur jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden