Heb jij 5-10 jaar aantoonbare ervaring als projectleider voor grootschalige online en offline arbeidsmarktcampagnes en aantoonbare ervaring met arbeidsmarktcommunicatie op strategisch, tactisch en operationeel niveau? Lees dan snel verder..
Wat ga je doen?
Omdat er op zeer korte termijn een grootschalig wervingstraject aankomt, is men voor het team recruitment op zoek naar dé projectleider om dit samen met hen én met betrokken externe partijen vorm te geven en uit te rollen. En als je hen daarnaast de eerste maanden (i.v.m. het zwangerschapsverlof van een collega) kunt helpen met onze jobmarketing en overige externe doelgroepgerichte communicatie (bijv. voor Meet & Greets en banenmarkten), dan worden zij daar heel blij van!
Jouw werkzaamheden op een rijtje:
- Je houd je als projectleider bezig met alle te nemen stappen die nodig zijn bij het vormgeven en uitrollen van een grootschalige arbeidsmarktcampagne;
- Je hebt de regie en bent de verbinder tussen de interne stakeholders, de afdeling recruitment en de betrokken externe partijen;
- Je geeft, gevraagd én ongevraagd, advies over alles rondom arbeidsmarktcommunicatie
- Je neemt het MT HR en de afdeling recruitment mee bij belangrijke besluitvorming en je informeert alle stakeholders met vaste regelmaat over de voortgang van het project;
- Je verbindt de arbeidsmarktstrategie en onze visie op goed werkgeverschap aan de externe arbeidsmarktsituatie en je vertaalt dit, samen met de externe partijen, door in de arbeidsmarktcampagne;
- Je ondersteunt en adviseert recruitment bij dagelijkse vragen rondom onze arbeidsmarktcommunicatie in brede zin. Bijvoorbeeld bij online jobmarketing.
Wat neem jij mee?
- Je hebt een afgeronde hbo- opleiding richting communicatie;
- Je hebt 5-10 jaar aantoonbare ervaring als projectleider voor grootschalige online en offline arbeidsmarktcampagnes;
- Je hebt ervaring met arbeidsmarktcommunicatie op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Je houdt jezelf goed op de hoogte van alle ontwikkelingen op de arbeidsmarkt en de ontwikkelingen en innovatie rondom arbeidsmarktcommunicatie;
- Je bent communicatief sterk. Dit betekent dat je in staat bent op het juiste moment en met de juiste woorden jouw bijdrage te leveren (ook in allerlei content), zowel mondeling als schriftelijk;
- Je bent coöperatief en goed in staat anderen mee te nemen in het gezamenlijke doel. Je overtuigt op de inhoud.
- Je denkt overstijgend; je overziet het groter geheel, legt verbanden, neemt alle betrokkenen hierin mee en herkent en erkent de belangen van de ander.
Wat moet je nog meer weten?
Deze rol start per z.s.m. en loopt in ieder geval tot en met eind 2024, met optie tot verlenging, en is voor 32 – 36 uur per week. Er kan hybride worden gewerkt.
We zoeken echt een ervaren Projectleider arbeidsmarktcommunicatie met minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met arbeidsmarktcommunicatie op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Maak dit kenbaar in het CV
Invulling kan op basis van detachering of freelance.
Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 27 juni 15:00 jouw CV en een motivatie voor deze rol naar marielle@gewoonhenk.nl