Heb jij minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie in de IT-sector en met schrijven van interne communicatie in een complexe organisatie? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze detacheringsopdracht!
Wat ga je doen?
Binnen het team Digital Workplace is onze opdrachtgever op zoek naar een Supportspecialist Communicatie. Je bent verantwoordelijk voor de communicatie van solution Werkplek naar de gebruikers, leidinggevenden en andere betrokkenen en vice versa. Het is jouw taak veranderingen, verzoeken en nieuws vanuit de teams in begrijpelijke taal via de daarvoor bestemde kanalen aan de beoogde ontvanger(s) aan te bieden.
Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan uit:
- Het opstellen van alle communicatie van en naar de gebruikers van de werkplek zoals nieuwsberichten, aankondigingen van werkzaamheden, specifieke gebruikers e-mails, handleidingen, kennisitems en standaard teksten.
- Reacties op de communicatie-uitingen verwerken, analyseren en bij de juiste personen informatie inwinnen waar nodig.
- Het onderhouden van contacten met de leidinggevenden van solution Werkplek om de lopende zaken inzichtelijk te krijgen en hen van advies voorzien over communicatiemogelijkheden.
- Het assisteren in het inplannen van afspraken voor het bezoek van gebruikers aan onze afdeling voor ondersteuning, zodat de juiste service geboden kan worden. • Het assisteren van de afdeling Infrastructuur & Werkplek met afdelingsbrede communicatie, bijvoorbeeld met nieuwsberichten en bij informatiesessies.
Wat neem jij mee?
We zien het volgende graag aantoonbaar terug op je CV:
- HBO werk -en denkniveau + bij voorkeur HBO diploma Communicatie
- In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie in de IT-sector
- Minimaal 3 jaar ervaring met schrijven van interne communicatie in een complexe organisatie
- Ervaring als Communicatieadviseur bij een overheidsorganisatie
- Ervaring met Agile werken
Deze functie staat alleen open voor kandidaten die middels detachering willen werken. Freelance is niet mogelijk.
De functie start zo spoedig mogelijk en is in ieder geval voor een jaar, met optie tot verlenging. Invulling kan tussen de 24 – 32 uur per week. Er kan 50/50 hybride worden gewerkt.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn ingepland op: 15 mei 2024 – 13:30 uur – 15:00 uur (Gesprekken via MS Teams). Alvast even handig om te weten.
Gedurende deze opdracht werk je bij ons op de payroll. Salaris conform cao van de opdrachtgever; salarisindicatie bedraagt €3870 – €5270 per maand op basis van 36 uur per week en afhankelijk van kennis en kunde.
Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 2 mei jouw motivatie en CV naar marielle@gewoonhenk.nl