Voor de NS zijn we op zoek naar een Accountmanager Merkactivatie & Pop-up voor 36 uur per week tot het einde van het jaar. Ben jij klaar voor deze uitdaging? Lees dan snel verder:
Dit ga je doen
Daarom wil je werken als Accountmanager Merkactivatie & Pop-up
- Op high traffic stationslocaties komen reizigers niet alleen om hun trein te halen, maar ook om te verblijven. De locaties zijn uniek en aantrekkelijk voor merken (of partijen) om hun zichtbaarheid te vergroten bij de juiste doelgroep die dagelijks aanwezig zijn. Onze reiziger is er áltijd. In deze functie heb je merken daadwerkelijk wat te bieden.
- Op de drukste locaties van Nederland ben je (landelijk) verantwoordelijk voor de acquisitie en verhuur van de prominente pop-up locaties én voor de centraal gelegen merkactivatiepleinen op de stations.
- Je draagt bij aan een positieve stationsbeleving voor reizigers en daarnaast het resultaat van NS Stations.
Dit ga je doen als Accountmanager Merkactivatie & Pop-up
Op de (drukste) stations van Nederland (1.1 miljoen reizigers per dag) is het aantrekkelijk voor merken (of partijen) om hun zichtbaarheid te vergroten. Er zijn meerdere mogelijkheden om die locaties in te zetten. Denk hierbij aan de activatie/eventpleinen in de stationshal en de plug&play pop-up stores op de grotere stations. Als accountmanager ben je enerzijds verantwoordelijk voor de acquisitie en anderzijds voor het adviseren en informeren van potentiële klanten (de leukste merken en partijen!). Ook ben je eindverantwoordelijk voor het correct uitvoeren hiervan in de breedste zin van het woord.
- Acquireren en informeren van partijen over de proposities en mogelijkheden van merkactivatie en pop-up op de stations
- Het afsluiten, opstellen en verwerken van overeenkomsten en jaardeals op basis van de gemaakte afspraken
- Je begeleidt het verhuurproces van de pop-up store van A tot Z en bent aanspreekpunt voor vragen
- Het opstellen van een marktuitvraag voor de feestperiode in nov/dec 2024 en deze breed uitzetten
- Goede afstemming met interne stakeholders als stationsmanagement en logistiek
- Het beheren van bestaande relaties en evalueren van gedane activaties
- Snel schakelen in een complexe omgeving om ervoor te zorgen dat alles correct afgewikkeld wordt
Hier ga je werken
Je werkt vanuit het kantoor op Utrecht Centraal maar bezoekt ook bestaande en potentiële klanten, partners en potentiële huurders van de pop-up stores en activatiepleinen. Je bent onderdeel van een professioneel Team Exploitatie. Daarnaast werk je ook met andere afdelingen binnen NS Stations samen zoals stationsmanagers en logistiek.
Dit zijn de eisen
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding
- Je hebt aantoonbaar minimaal 5 jaar relevante werkervaring opgedaan in een vergelijkbare rol
- Een sterk relationeel vermogen en communicatief vaardig
- Creatief in het bedenken van oplossingen en ideeën
- Je bent een commerciële doorzetter en hebt je focus op resultaat, klantgerichtheid en kwaliteit
- Pro-actief, je komt met ideeën en initiatieven.
- Je hebt ervaring in een commerciële werkomgeving met veel verschillende belangen
- Kennis en expertise op het gebied van merkactivatie is een pre
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift)
- Je kunt goed zelfstandig werken
We zoeken een freelancer of detacheerder die 36 uur per week beschikbaar is vanaf 20-05-2024 tot minimaal het einde van het jaar. Maximaal uurtarief voor freelance is € 80,00 (all-in, excl. BTW) Op detachering basis een salaris tussen de € 4000,00 en € 4500,00 bruto per maand. Herken jij jezelf in dit profiel en ben je klaar voor een uitdaging? Stuur je reactie voor 15 april 2024 13:00u. (Met CV/Portfolio) naar henk@gewoonhenk.nl