Heb jij minimaal 3 jaar ervaring als Traffic Coördinator en beheers jij zowel de Nederlandse als de Engelse taal uitstekend in woord en geschrift? Dan hebben wij een mooie interim rol openstaan!
Wat ga je doen?
De voornaamste focus ligt op de organisatie en logistiek van marketing producties en instore printmaterialen. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Het beheren van de voorraad van winkelmaterialen, stationary en andere grafische producten.
- Productie en verzending van genoemde materialen middels Printing on Demand en herhalingsopdrachten bij externe partijen verzorgen
- Productie en levering van alle printmaterialen ten behoeve van nieuwe winkels verzorgen
- Zorgdragen voor correcte uitvoering van werkzaamheden, bestellingen, distributie en archivering van orders en grafische bestanden
- Het verzorgen van organisatie van distributie bij campagnes en pushes.
- De communicatie van en naar het team Marketing Productions via e-mail, telefoon en Topdesk en je coördineert de afhandeling van meldingen.
- Zorgdragen voor een kostenefficiënte en procesmatige inrichting van de productieprocessen.
- Zorgdragen voor de implementatie en realisatie van verbetervoorstellen t.a.v. processen, procedures en systemen binnen de afdeling Marketing en andere afdelingen.
Wat neem jij mee?
- HBO werk -en denkniveau (HBO opleiding of MBO opleiding incl. minimaal 3 jaar soortgelijke werkervaring)
- Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie
- Ervaring met implementatie en realisatie van verbeter voorstellen t.a.v. processen, procedures en systemen
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Bij voorkeur grafische en/of logistieke kennis
Aanvullende informatie
Deze opdracht start per 20 maart a.s. en loopt in ieder geval tot eind juni 2024, met optie tot verlenging en is voor 32 uur per week. Invulling kan op basis van detachering of middels freelance.
Voel jij je aangesproken door dit profiel? Stuur dan uiterlijk 13 maart a.s. jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl