Amsterdam: Data minded Concept Creative

Kun jij je makkelijk bewegen op het snijvlak van design, data/marketing en technologie? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze vaste baan…

Waar ga je werken?

Deze mooie baan staat open bij een media -content -en merk bureau die creatieve campagnes opzet door kennis vanuit technologie en data. Zij hebben onder andere campagnes verzorgd voor Simyo, Kwantum, DAKA, Beter Bed en Domino’s.

Wat ga je doen?

In deze baan, waarin je je echt op je het snijvlak van data, marketing, technologie en design beweegt, maak je deel uit van een ambitieus en dynamisch team. Als lid van het creatieve team ben je cruciaal voor het ontwikkelen en implementeren van creatieve concepten die geworteld zijn in data en gedreven worden door technologie. Door diep in de beschikbare data te duiken, transformeer je inzichten tot impact volle, effectieve campagnes. Jouw primaire verantwoordelijkheid is het creëren van opvallende, gedurfde en ambitieuze concepten. Je hebt scherp inzicht in de snelheid van cultuur en begrijpt het belang van werk dat niet alleen opvalt, maar ook blijft hangen in gesprekken. Jouw vermogen om grenzen te verleggen en aandacht te trekken, maakt jou een waardevolle aanwinst voor het team. Je werkt nauw samen met professionals uit diverse disciplines, zoals online specialisten, strategen, marketeers, publishers en content creators. Cross-functionele samenwerking en effectieve communicatie met teamleden met verschillende achtergronden en vaardigheden zijn essentieel.

Wat neem jij mee?

  • Relevante HBO opleiding
  • Je bent in staat om meerdere projecten tegelijkertijd te coördineren en te managen
  • Je bent het gewend om deadlines te halen, ook als er ad-hoc wijzigingen voor komen
  • Je blijft op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van technologie, data-analyse, creativiteit en customer journeys
  • Naast een goed gevoel voor design, heb je vooral ook gevoel voor technologie en data en vind je het een uitdaging om vanuit die basis concepten te ontwikkelen.
  • Verantwoordelijkheidsgevoel: na oplevering van je concept bewaak je de volgende stappen in het proces
  • Je wil graag jezelf maar ook de organisatie verder ontwikkelen en naar een hoger niveau tillen.

De functie is voor vast dienstverband en invulling is op basis van Werving & Selectie, waarbij je na onze bemiddeling en positieve gesprekken,  je direct een contract aangeboden krijgt bij onze opdrachtgever. De uren per week: 32-40 uur. . Standplaats voor deze functie is Amsterdam, maar Den Bosch is ook bespreekbaar, evenals hybride werken. Er wordt 3 dagen per week op kantoor gewerkt. Het betreft een baan op medior niveau.  Er is nog ruimte voor eigen ontwikkeling. De salarisindicatie bedraagt €3000 – €4500 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

Heb jij een collega waar je al mee samenwerkt of hebt gewerkt en willen jullie samen reageren?  Dan zou dat helemaal een mooie match zijn: de opdrachtgever zoekt in totaal 2 nieuwe collega’s en heeft de voorkeur voor 2 collega’s die al als team hebben samengewerkt. (maar solo reageren kan ook gewoon hoor!)

Zoeken wij jou of jullie? Stuur dan z.s.m.  jouw CV, motivatie en portfolio naar marielle@gewoonhenk.nl 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden