Ben jij goed in het plannen, organiseren en bewaken van evenementen en heb je ook administratieve skills? Lees dan snel verder..
Wat ga je doen?
Als eventplanner ben je verantwoordelijk voor het plannen, organiseren en coördineren van met name zakelijke bijeenkomsten. Jij zorgt ervoor dat de diverse events georganiseerd en gepland worden voor gemeente Eindhoven. Hierbij ben je het aanspreekpunt voor de aanvrager en zorg je dat het event in goede banen geleid wordt.
- Je draagt zorg voor de aanname van diverse events.
- Je voert gesprekken, achterhaalt de wens van de aanvrager en vertaalt deze naar uitvoering.
- Je organiseert, plant en coördineert alle zaken die nodig zijn voor het neerzetten van een succesvol event.
- Je draagt zorg voor de administratieve afhandeling tbv de facturatie.
- Je evalueert de events achteraf, verzamelt feedback en borgt verbeteringen voor de toekomst
Als eventplanner werk je vanuit de afdeling Facilitaire Services. Je werkt nauw samen met de catering coördinator en de collega’s van het cateringteam.
Wat neem jij mee?
- Diploma MBO-3/4, bij voorkeur in de Horeca richting
- Je bent goed in organiseren, plannen prioriteiten stellen en hebt oog voor detail
- Dienstverlening en gastvrij zijn is jouw tweede natuur
- Je bent een teamspeler maar kan ook zelfstandig werken
- Je hebt administratieve/computervaardigheden
Deze leuke tijdelijke baan start per z.s.m. en loopt in ieder geval tot en met eind april 2024 (met optie tot verlenging) en is voor 24 uur per week. Salarisindicatie bedraagt max. €2600 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek. Freelance is niet mogelijk.
Zoeken wij jou voor deze leuke tijdelijk baan? Stuur dan uiterlijk 4 januari jouw CV samen met jou motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl