Heb jij ruime kennis en ervaring op gebied van Communicatie en Social Media en ervaring met het ontwerpen en ontwikkelen van magazines? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Als communicatie adviseur werkplezier ben je verantwoordelijk voor de communicatieve kant van het werkplezier programma. Je ontwikkelt het jaarprogramma, komt met een voorstel tot uitingen en acties en zorg je voor een goede interne communicatie van het programma. Je ontwerpt twee maal per jaar een magazine voor alle medewerkers en kiest een thema per uitgave. Je ondersteunt het leidinggevende programma en regelt alles rond de workshops en de trainingen. Daarnaast ondersteun je het team van het CoE inzetbaarheid en ontwikkeling met de interne communicatie
Je zorgt voor communicatie richting medewerkers via intranet, mail, app, nieuwsbrief en magazines. Je bent als projectleider medeverantwoordelijk voor de inhoudelijke organisatie van bijeenkomsten (events, workshops, webinars…) en aansluitend voor de communicatie en organisatie ervan. Je zorgt 2 jaarlijks voor het magazine over werkplezier: je schrijft teksten, houdt interviews en brengt thema’s in. Je treedt op als sparring partner voor het MT. Je bent verantwoordelijk voor de communicatie en coordinatie rondom de workshops en bijeenkomsten. Je bent projectleider bij deze bijeenkomsten. Je zet social media in bij je communicatie en komt met originele communicatie uitingen.
Wat neem jij mee?
Wij zien het volgende graag aantoonbaar terugkomen in jouw CV:
Eisen:
- Relevant HBO diploma Communicatie/Marketing
- Actuele / recente kennis van en aantoonbare ervaring met mobiliteitsinstrumenten, beleid en sensitiviteit
- Aantoonbare ervaring met het ontwerpen en ontwikkelen van een glossy magazine
- Aantoonbare ervaring met het organiseren van (online) evenementen en workshops
- Aantoonbare ervaring met interne communicatie, zoals intranetberichten, uitnodigingen, dagprogramma’s en OR berichten
- Aantoonbare ervaring met foutloos Nederlands schrijven en vlot kunnen schrijven, rekening houdend met de diverse doelgroepen
Pre (hoe meer hoe beter!):
- Aantoonbare ervaring met het afnemen van surveys (Forms, Mailchimp, Mopinion)
- Aantoonbare ervaring met het maken van infographics
- Aantoonbare ervaring met Werkplezier instrumenten
- Aantoonbare ervaring met externe communicatie richting samenwerkingspartners, netwerkorganisaties en de Rijksoverheid
- Aantoonbare ervaring met het maken van animatiefilmpjes, gebruik van Moviemaker / iMovie
Deze interim functie start per 2 januari 2024 en loopt in ieder geval tot en met eind juni 2024, met optie tot verlenging van 1 x 6 maanden en is voor 32 uur per week. Hybride werken: op locatie in Utrecht en remote (geheel remote is geen optie)
Deze interim functie kan op basis van freelance of middels detachering worden ingevuld. Uurtarief bij freelance is maximaal €80 inclusief reis- en onkosten en exclusief BTW
Zoeken wij jou? Stuur dan voor 25 november jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl