Westland: Projectleider branding en positionering

Heb jij de nodige kennis en kunde op gebied van place branding, merk- en imagostrategie en ervaring met brandingtrajecten binnen gemeenten? Lees dan even verder….

Wat ga je doen? 

Voor zowel de zakelijke positionering als branding is al het nodige voorwerk gedaan. Met specialistische bureaus en eigen expertise kom je tot de gevraagde producten en deliverables waarmee  richting de verschillende doelgroepen – en in het bijzonder de zakelijke partners –  wordt verhouden en geuit. Je kijkt breed, werkt relationeel en bent sociaal. We zoeken een teamplayer die nauw samenwerkt met team communicatie, economie&mobiliteit en public affairs. Aan het eind liggen er twee strategieën met toolboxen aan instrumenten: één voor de brede Westlandbranding en één voor de zakelijke positionering. Daarnaast een advies over een imagostrategie voor de glastuinbouwsector in het bijzonder, omdat er binnen de sector door meerdere spelers over imago en positie nagedacht wordt.

Wat neem je mee? 

  • Minimaal een afgeronde HBO bachelor Communicatie en Marketing
  • Voorkeur: WO opleiding richting Communicatie en Marketing
  • Aantoonbare werkervaring in een politiek bestuurlijk context en met gemeentelijke stakeholders
  • Aantoonbare werkervaring met branding trajecten binnen gemeenten, waarvan minimaal 2 jaar als Projectleider/Projectmanager

Ben jij de komende 6 maanden voor 32-36 uur per week beschikbaar en spreekt deze uitdaging jou aan? Reageer dan voor 26 september 2022 middels onderstaand formulier of stuur een e-mail naar marielle@gewoonhenk.nl

De opdracht kent een optie tot verlenging en kan op basis van freelance als detachering worden ingevuld

 

 

Vul uw emailadres in zodat we kunnen reageren.
Click or drag a file to this area to upload.
Voeg je CV of portfolio toe
close

Ik stuur je geen spam! Je gegevens worden niet gedeeld met derde en je kan je op elk moment uitschrijven.