Utrecht / Woerden / remote: 2 Servicedeskmedewerkers

Heb jij als servicedeskmedewerker al ervaring opgedaan en kennis van ITIL en Agile werkprocessen en ben jij voor langere tijd beschikbaar of voor vast dienstverband? Lijkt het je uitdagend om in een complexe omgeving te werken? Lees dan even verder..

Wat ga je doen?

Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de interne gebruikers van de organisatie.Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem.Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk.Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.Je bent een ervaren ServiceDesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.

Wat neem jij mee?

  • Relevante MBO 4 diploma
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • ITIL certificering
  • Ervaring binnen een Agile/SCRUM omgeving
  • Kennis van Microsoft Office 365, Active Directory
  • Kennis van Citrix en Topdesk

Wat kun jij verwachten?

Er staan 2 functies open:

1 x tijdelijke invulling per 21-12-22 voor de duur van 1 jaar, met optie tot verlenging van 2×12 maanden

1x deta – vast per 21-12-22 waarbij je na een periode van 6 maanden, per 21 juni 2023 in vast dienst kan treden bij de opdrachtgever.  Het bijbehorende salaris ligt in schaal 7:  min. € 2760,52 en max. € 3563,84 bij 40 uur

Beide functies zijn voor 40 uur per week

Ben jij klaar voor je volgende stap als Servicedeskmedewerker? Dan ontvangen wij graag jouw reactie voor 4 december a.s. middels onderstaand formulier of stuur even een e-mail naar marielle@gewoonhenk.nl

De tijdelijke functie kan ook op basis van freelance worden ingevuld

 

 

close

Ik stuur je geen spam! Je gegevens worden niet gedeeld met derde en je kan je op elk moment uitschrijven.