Ben jij een ervaren klantreisexpert / service designer, met kennis en ervaring van klantreismethodieken en heb jij ervaring en plezier in het delen van vakinhoudelijke kennis, meenemen en trainen van anderen in het ontwerpen van diensten? Ben jij per 1 december a.s. voor 20 uur per week beschikbaar? Dan zoeken wij jou!
Wat ga je doen?
- Op basis van de ideale klantreis, uitwerken van de verschillende varianten van het bedieningsconcept en onderliggende medewerker proces en interne processen.
- Onderzoeken, opstellen, uitwerken en optimaliseren van het medewerker proces in relatie tot de klantreis. Hierdoor kan de medewerker de startende ondernemer optimaal bedienen bij het inschrijven van het bedrijf in het Handelsregister.
- Onderzoek van de klantbeleving en klantgedrag voor de contactreis “controleren van de persoon” en “controleren van de opgave” in de “dienstreis Inschrijven”
- In kaart brengen van contactstromen via verschillende kanalen. Bijvoorbeeld klanten die vragen stellen via servicekanalen of vrije inlopers op locaties. Ontwerpen hoe de service center medewerker de klant zo goed mogelijk kan ondersteunen in het oplossen van de directe klantvraag bij de opgave, de afspraak en de inschrijving.
- Verzamelen van klant-, interactie- en procesinformatie om dashboards te vormen.
- Journey mapping en management in TheyDo.
- Lid van de Practice Klantreisexpertise – delen van kennis en coachen van andere klantreisexperts
Wat neem jij mee?
We zien de volgende eisen graag aantoonbaar op je CV terug:
- HBO diploma (bij voorkeur Industrieel ontwerpen of Product design)
- Aantoonbare kennis van Customer Journey, journey mapping, service design, projectmanagement en operationeel management (employee management)
- Minimaal 2 jaar recente ervaring met het begeleiden van workshops/sessies op het gebied van customer journey mapping/service design/design thinking om van pijnpunt naar oplossing te komen
- Minimaal 5 jaar recente aantoonbare ervaring als Customer Journey expert, service designer
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met stakeholdermanagement en governance in grote complexe organisaties
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring in agile werken in een multidisciplinair team
- Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met klantreismethoden (customer experience)
- Ervaring met het inrichten, analyseren, meten en monitoren van klant- en operationele data
- Ervaring met het coachen van mede-klantreisexperts
- Ervaring met ‘Klant worden’ en/of ‘Know your Customer’-Journeys en onderliggende processen
Wat moet je nog meer weten?
Deze rol voor 20 uur per week start per 1 december a.s. en loopt in ieder geval door tot 1 juni 2025. Er is een optie tot verlenging van 1 x 9 maanden. Er kan hybride worden gewerkt.
Invulling kan op basis van detachering op onze loonlijst of middels freelance. Het uurtarief bij freelance bedraagt €60 – €70 incl. reis- en onkosten en excl. BTW
Voel jij je aangesproken?
Stuur dan uiterlijk 4 november jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl