Utrecht / Hybride werken: Service Designer

Ben jij een topper in het visualiseren van de customer journey en kun jij deze grote organisatie meenemen in het klantgericht denken en handelen? Lees dan even verder

Wat ga je doen?

  • Meenemen van de organisatie in het klantgericht denken en handelen.
  • Analyseren en visualiseren van customer journeys vanuit klant- en operationele data ten behoeve van een goed begrip van de kansen en uitdagingen
  • Ontwerpen van de gewenste totale customer journey of deel journeys met serviceconcepten
  • Ontwikkelen en testen van serviceconcepten en met een gebalanceerde invulling van de kernbehoeften van de klant
  • Samen met collega’s pro-actief bijdragen aan de transitie naar een customer centric en fact based organisatie, met een kloppend hart voor serive
  • Je bent een kei in faciliteren en weet welke sessie de juiste energie mee te geven. Je kunt goed schakelen met collega’s uit het hele bedrijf

Wat neem je mee?

  • Minimaal HBO opleiding / werk- en denkniveau.
  • Thuis in de service wereld; op de hoogte van trends, ontwikkelingen en kansen.
  • Aantoonbaar 4-5 jaar ervaring met (onderdelen van) Design Thinking / Conceptontwikkeling
  • Faciliteren van workshops.
  •  Customer journey management: mapping, design en tooling.
  • Ervaring in het meenemen en coachen van minder ervaren collega’s.

Wil jij deze uitdaging aangaan en ben je per 8 augustus tot en met eind dit 2022 voor 36 uur per week beschikbaar? Reageer dan snel middels onderstaand formulier of per email aan marielle@gewoonhenk.nl

 

Vul uw emailadres in zodat we kunnen reageren.
Click or drag a file to this area to upload.
Voeg je CV of portfolio toe
close

Ik stuur je geen spam! Je gegevens worden niet gedeeld met derde en je kan je op elk moment uitschrijven.