Utrecht: Contentspecialist/Redacteur Intranet

Ben jij een enthousiaste specialist die zowel adviserend als uitvoerend sterk in de schoenen staat? Heb je ervaring met SharePoint of een vergelijkbaar systeem en meerjarige ervaring als contentspecialist/redacteur? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze tijdelijke rol!

Wat ga je doen?

Je hebt een plek in het team Communicatie van de organisatie en rapporteert aan de Teammanager Communicatie & Klantexpertise. Met de adviseurs en specialisten uit Team Communicatie en de verschillende projectteams werk je dagelijks intensief samen.

Je bent vanuit de afdeling Communicatie hét aanspreekpunt voor intranet en bent hier 80% van je tijd mee bezig:

  •  Je schrijft, redigeert en plaatst (nieuws)artikelen. Daarnaast redigeer je de kopij die andere afdelingen aanleveren.
  • Je houdt intranet ‘up to date’ en begeleidt en faciliteert andere content eigenaren.
  • Ook kijk je naar de langere termijn: je zoekt continu naar manieren om de kwaliteit en de effectiviteit van ons intranet nog verder te verbeteren
  •  Je inventariseert gebruikerswensen en houdt de gebruikscijfers in de gaten. Je doet voorstellen voor verbetering en helpt actief mee om deze te realiseren. Zo zorg je ervoor dat het intranet de medewerkers van de organisatie optimaal ondersteunt in hun werk en draag je actief bij aan het communicatiever maken van de organisatie.
  • Je slaat makkelijk een brug tussen content en techniek. Je spreekt en begrijpt de technische taal.

Wat neem jij mee?

We zijn op zoek naar een enthousiaste specialist die zowel adviserend als uitvoerend sterk in zijn of haar schoenen staat. Je neemt graag zelfstandig het intranet onder jouw hoede en je kunt ook goed samenwerken met andere afdelingen.

  •  Je hebt een afgeronde hbo-opleiding digitale media/communicatie of vergelijkbaar en hebt werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  •  Je werkt gestructureerd en houdt overzicht;
  •  Je deelt graag je kennis en beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden;
  •  Je bent diplomatiek en organisatiesensitief.
  •  Je bent creatief en resultaatgericht
  •  Het is voor deze functie belangrijk dat je ervaring hebt met SharePoint of een vergelijkbaar systeem.

Wat moet je nog meer weten?

Deze tijdelijke rol start per 1 september a.s., loopt tot 1 december 2024 en is voor 24 uur per week.

Invulling kan op basis van detachering of freelance. Tarief bij freelance bedraagt €60 – €77,-  incl. reis- en onkosten en excl. BTW

Zoeken wij jou? Stuur dan je motivatie en CV uiterlijk 22 augustus 11:00 uur naar marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden