Utrecht: Content Marketeer

Voor de Rabobank in Utrecht zijn we op zoek naar (freelance) content marketeer met 3 jaar ervaring.

Als content marketeer werk je nauw samen met de werkgroep Fraude aan het oplossen van diverse marketing- en communicatievraagstukken. Je ontwikkelt relevante content en serviceproposities, die je op het juiste moment via het juiste kanaal bij onze klanten onder de aandacht brengt. Verder werk je aan een optimale klantbeleving voor de miljoenen bezoekers van rabobank.nl en de Rabo App. Je verbetert de vindbaarheid en werkt aan het optimaliseren van de customer journeys. Zo help jij om onze 5,2 miljoen online klanten veilig te laten bankieren.

Boek resultaten

  • Draagt bij aan het optimaliseren van customer journeys om onze Rabobank klanten veilig te laten bankieren.
  • Excellente klantbeleving doordat wij hen proactief voorlichten over het voorkomen en herkennen van fraude.
  • Veilig bankieren is een logisch onderdeel van onze dienstverlening aan Rabobank klanten.

Feiten & cijfers

  • 36 uur per week
  • Circa 5 miljoen particuliere klanten in de Rabo App
  • Wereldwijd 9,5 miljoen Rabobank klanten

Top 3 verantwoordelijkheden

  • Proactief en gepersonaliseerd contact inrichten via de kanalen van Rabobank om een relevante dialoog op te zetten met de klant rondom Veilig bankieren.
  • Vertalen van klantwensen naar (klant)proposities.
  • Werken aan de beste customer journeys in de Rabo App samen met onze stakeholders.

Jij & jouw talent

  • Bent in het bezit van een HBO/WO diploma in marketing en/of communicatie.
  • Hebt minimaal 3 jaar relevante (digital) marketingervaring.
  • Werkt data-driven en vanuit klant-, markt- en businessinzichten.
  • Bent ondernemend, positief en resultaatgericht.
  • Je kan je goed inleven in onze doelgroep.
  • Ervaring met agile werken is een pre.
  • Bedenkt, ontwikkelt én realiseert krachtige marketingcommunicatie (journey, owned, earned en paid).

Dit bieden we jou

  • •Werken voor het chapter marketing bij Rabobank biedt veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Zo hebben we een eigen Rabobank Marketing Academy met elke twee weken een dag waarop je je marketingkennis kunt bijspijkeren, voor en door marketeers.
  • We hanteren een hybride werkcultuur. Dit houdt in dat je vanuit thuis en ook in samenwerking met het team op ons hoofdkantoor Utrecht werkzaam bent.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en je bent beschikbaar voor 36 uur per week van 1 februari t/m 30 juni 2023 dan horen we graag van via onderstaand formulier.

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden