Hou jij van chips en wil je meewerken aan de Lay’s zomercampagne?
Voor PepsiCo zijn wij op zoek naar een Brandmanager voor 32 uur per week! Zoeken wij jou? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
- Ondersteunen van de Lay’s Create Lead bij het ontwikkelen en uitvoeren van plannen voor de BU voor Lay’s en de bijbehorende submerken
- Je leidt het innovatieproject op belangrijke groeiplatforms voor Lay’s 2025+
- Opzetten van campagnes en/of het inzetten van wereldwijde campagnes voor gerelateerde projecten
- Nauw samenwerken met key stakeholders (Agencies & Sector & Global team & R&D) en zorgen voor de beste strategie en campagnes
- Je kan duidelijk in kaart brengen hoe je consumentgericht de merkgroei kan stimuleren
- Sector- en mondiale afstemming en samenwerking op het gebied van innovatie
Wat neem jij mee?
- Minimaal 7 jaar FMCG end to end marketing ervaring
- WO opleiding
- Brand management, product innovatie, communicatie ontwikkeling, stakeholder management skills
- Je bent iemand die vooruit kijkt en probleemoplossend kan werken en denken binnen complexe projecten.
- Goede project management skills
- P&L savviness
- Digital savviness
- Ervaring met het aansturen van bureaus
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Aanvullende informatie
Deze functie is voor 32 uur per week. Je kan zo snel mogelijk starten en deze opdracht loopt in ieder geval door tot en met eind maart 2025
De opdrachtgever ontvangt het CV + motivatie graag in het Nederlands.
Invulling kan op basis van detachering of freelance. Max. uurtarief bij freelance bedraagt €80 – €85 incl. reis -en onkosten en excl. BTW
Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 25 september 14:00 jouw CV naar marielle@gewoonhenk.nl