Amsterdam: Junior Helpdeskmedewerker IT

Zoek jij een baan waarin je de functie van Helpdeskmedewerker kan leren en jezelf hierin kan ontwikkelen? Lees dan even verder!

Wat ga je doen?

In deze uitdagende (start)functie sta je in eerste instantie klanten te woord die gebruik maken van de door de organisatie ontwikkelde software. Met deze software kunnen de klanten identiteitsdocumenten controleren. Je bent het eerste aanspreekpunt wanneer deze klanten vragen of klachten hebben over het gebruik van deze software.  Er is alle ruimte om het vak te leren. 

Wat neem jij mee?

  • Goede uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse en Engelse taal
  • Je bent een teamplayer
  • Leergierig
  • Geen 9-5 mentaliteit
  • MBO werk -en denkniveau
  • Zeer goede communicatieve vaardigheden
  • Kennis van Windows besturingssystemen en Office365 zou fijn zijn

Wat kun jij verwachten?

  • (Interne) opleiding in documentherkenning
  • Een informele en internationale werkomgeving
  • Ruimte voor eigen ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Flexibel werkrooster
  • Na de detachering periode van 6 maanden uitzicht op vast dienstverband bij de opdrachtgever

De functie is fulltime en voor 36 uur per week, verdeeld over 5 werkdagen van maandag tot en met vrijdag en volgens rooster. In de toekomst worden de werkdagen wellicht uitgebreid met (volgens rooster) op zaterdag werken. Na een detachering periode van 6 maanden bestaat de mogelijkheid om in dienst te treden bij deze opdrachtgever . Interesse in deze functie met uitzicht op vast dienstverband? Reageer dan z.s.m. via onderstaand formulier of stuur een e-mail naar marielle@gewoonhenk.nl

Vul uw emailadres in zodat we kunnen reageren.
Click or drag a file to this area to upload.
Voeg je CV of portfolio toe
close

Ik stuur je geen spam! Je gegevens worden niet gedeeld met derde en je kan je op elk moment uitschrijven.