Amsterdam: Online content specialist

Voor een klant in Amsterdam ben ik op zoek naar een Online Content specialist voor minimaal 32 uur per week. De opdracht loopt van 7 november 2022 tot 1 mei 2023. Deze opdracht mag zowel op freelance basis als detachering.

Wat ga je doen

Als content cpecialist ben je verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de content. Daarbij houd je altijd rekening met de wensen en behoeftes van de klant en de huisstijl. Je neemt zelfstandig de verantwoordelijkheid voor dit proces in een complexe organisatie, soms onder hectische omstandigheden en hoge tijdsdruk. De redactie stelt de teksten op in overleg met opdrachtgevers. De IV-scrumteams verzorgen de technische zaken (bijv. onderhoud).

Jouw kerntaken: 

  • Je zorgt samen met je collega’s voor een goed beheer en onderhoud van alle content.
  • Je voert op aanwijzing van de redactie aanpassingen uit.
  • Je denkt mee met klantcommunicatieadviseurs en redacteurs over de opzet van nieuwe webpagina’s.
  • Je beoordeelt opdrachten en adviseert over de uitvoerbaarheid daarvan.
  • Je maakt nieuwsbrieven op en bent ook verantwoordelijk voor de verzending hiervan.

Wat neem je mee

Jij bent een resultaatgerichte teamplayer met goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je bent analytisch, accuraat en denkt in oplossingen.

  • Je hebt een hbo werk- en denkniveau.
  • Ervaring met een cms, Tridion is een pré.
  • Kennis van Spotler/Mailplus of een ander e-mailmarketingsysteem.
  • Je hebt een technische inslag;
  • Je hebt uitstekende communicatieve en adviserende vaardigheden; gevoel voor taal.

Je hebt kennis van:

  • HTML (basale kennis)
  • Photoshop (basale kennis)
  • Word en Outlook

Wij verwachten een stressbestendige, flexibele en creatieve content specialist met oog voor de interne en externe klant. Je gaat werken in een team van ervaren collega’s, die je de eerste tijd zullen inwerken en begeleiden. Piketdienst een keer in de zes weken is een vast onderdeel van de functie.

De afdeling

De afdeling bestaat uit circa 30 professionals die de domeinen consultancy, ontwikkeling en beheer, informatie- en proces analyse bedienen. Zowel richting collega management, directie als medewerkers staat deze afdeling voor samenwerking binnen de IV Keten en daarbuiten.

Ben jij beschikbaar en klaar voor deze leuke uitdaging? Dan hoor ik graag van je via onderstaand formulier of via reactie@gewoonhenk.nl Je mag me ook bellen op 06-14197592. Je kan reageren tot 20 oktober 2022 tot 12:00u. 

 

Vul uw emailadres in zodat we kunnen reageren.
Click or drag a file to this area to upload.
Voeg je CV of portfolio toe
close

Ik stuur je geen spam! Je gegevens worden niet gedeeld met derde en je kan je op elk moment uitschrijven.