Amsterdam: Eventmanager

Lijkt het jou leuk om medeverantwoordelijk te zijn bij het organiseren en in goede banen leiden van de aanwezigheid op beurzen en congressen, en het organiseren van onze eigen interne- en relatie-evenementen van Port of Amsterdam? Lees dan snel verder..

Wat ga je doen?

De Event Manager maakt onderdeel uit van de afdeling Marketing & Communicatie en is medeverantwoordelijk voor het organiseren en in goede banen leiden van onze aanwezigheid op beurzen en congressen, en het organiseren van onze eigen interne- en relatie-evenementen.

In deze rol:

  • werk je grotendeels zelfstandig, maar deels ook met andere leden van de afdeling Marketing & Communicatie aan het plannen en organiseren van evenementen;
  • ben je verantwoordelijk voor het plannen en uitvoeren van alle aspecten van een evenement, inclusief locatie selectie, catering, decor, entertainment en meer;
  • ben je medeverantwoordelijk voor budgettering, wat betekent dat je op een creatieve manier binnen een bepaald budget kunt werken en ook op een kosteneffectieve manier een evenement dient te organiseren en uit te voeren;
  • heb je de taak om om via Outlook of ons CRM-systeem uitnodigingen te sturen. En om samen met je MarCom collega’s een evenement te promoten via verschillende kanalen, zoals sociale media, e-mailmarketing en advertenties;
  • ontzorg je, bewaak je de voortgang, en zorg je voor een goede planning. Geef je regelmatig updates en analyseer je tussentijds wat beter kan.

Wat neem jij mee?

  • Je hebt ruime ervaring als Event Manager voor bedrijven met verschillende stakeholders uit bedrijfsleven en overheden;
  • Je bent proactief en kunt snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden;
  • Je beschikt over een uitstekende kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent handig met het MS Office pakket;
  • Je hebt een prettige en collegiale persoonlijkheid en je ontzorgt graag;
  • Vanzelfsprekend ben je secuur, betrokken, communicatief vaardig en ben je het visitekaartje van de organisatie.

Aanvullende informatie

Deze leuke opdracht start per 1 september 2023 en is in ieder geval voor 4 maanden en voor 24 uur per week. Er kan hybride worden gewerkt.

Invulling kan basis van detachering of freelance, waarbij het maximum uurtarief op basis van freelance €65 (inclusief reis -en onkosten, exclusief BTW) bedraagt

Wil jij deze leuke regelfunctie invullen? Stuur dan voor 28 juli jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden