Heb jij minimaal 4 jaar relevante werkervaring met werken op een ICT servicedesk en ben je ITIL- V3 of V4 Foundation gecertificeerd? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze tijdelijke baan in Amsterdam!
Wat ga je doen?
Als 2de lijns Servicedeskmedewerker kom jij te werken binnen het team Customer Service, welke deel uit maakt van de Solution Werkplek. Jij zorgt voor een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse meldingen die via Topdesk binnenkomen. We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.
Dit ga je doen:
- Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan
- Het inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen van devices
- Het aanvullen en up to date houden van het kennissysteem en handleidingen
- Het ondersteunen van collega’s ten aanzien van applicaties en gebruik van devices. Dit kan remote, bij de servicebalie of op de betreffende locatie
- Schakelen met collega IT-specialisten of externe partijen, zoals leveranciers • Het meewerken aan een continue verbetering van processen en professionalisering
Wat neem jij mee?
- Minimaal 4 jaar relevante werkervaring met werken op een ICT servicedesk
- Afgeronde ICT-opleiding, minimaal op MBO niveau 4, bij voorkeur na behalen HAVO diploma
- Je hebt aantoonbare werkervaring met vastleggen en delen van kennis bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennis items
- Aantoonbare werkervaring met afhandeling van ICT incidenten en wijzigingen
- ITIL- V3 of V4 Foundation gecertificeerd
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Ervaring met Topdesk of soortgelijke applicatie
- Minimaal 1 jaar werkervaring met Agile/Scrum werken
- Behaald of bezig om te behalen: MD-100 en/of MD101/MD-102: Windows Client gecertificeerd en MS-900
- In het bezit van rijbewijs B en bereid in een bestelbus te rijden (must)
Wat moet je nog meer weten?
De opdrachtgever zoekt 2 fulltime medewerkers voor 36 uur per week. Het betreft een tijdelijke baan voor in ieder geval 12 maanden, met optie tot verlenging.
De functie wordt alleen op kantoor in Amsterdam uitgevoerd, er kan in deze functie niet hybride worden gewerkt
Startdatum: zo spoedig mogelijk.
Invulling alleen op basis van detachering: Freelance of doorlenen is niet toegestaan.
Voel jij je aangesproken?
Stuur dan uiterlijk 30 oktober jouw CV en korte motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl