Amstelveen: Projectmanager Stadspromotie

Amstelveen bruist en staat in 2025 klaar om zichzelf nóg sterker op de kaart te zetten. Met een diverse mix van sport, cultuur, groen en sociale activiteiten wil de gemeente bewoners en bezoekers inspireren om het beste van de stad te ontdekken. Voor deze ambitieuze stadspromotiecampagne zijn we op zoek naar een ervaren Projectmanager Stadspromotie die creatieve campagnes bedenkt en uitvoert om Amstelveen als bestemming te versterken.

Over de opdracht
De gemeente lanceert platforms zoals ‘Amstelveen in 24hrs’ en inspireert instellingen en bedrijven om actief bij te dragen aan de promotie. Het doel? Een variërend aanbod van activiteiten verspreid over de stad in de spotlight zetten en verschillende doelgroepen, zoals jongeren, te betrekken bij unieke en avontuurlijke evenementen zoals rollerskating, nachtklimmen en lasergamen.

Wat ga je doen?
Als Projectmanager Stadspromotie ben jij de drijvende kracht achter het succes van deze campagne. Je ontwikkelt en implementeert citymarketingcampagnes die niet alleen creatief en impactvol zijn, maar ook écht resultaten boeken. Jij schakelt moeiteloos tussen strategisch denken en hands-on uitvoering.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Ontwikkelen en uitvoeren van marketingcampagnes via social media, print, en fysieke promotie in de stad.
  • Onderhouden van contacten met bedrijven en instellingen in de vrije tijdssector.
  • Verantwoordelijk voor media-inkoop en evaluatie van campagnes.
  • Creëren van activaties en campagnes om het ‘uit’-aanbod van Amstelveen te promoten.
  • Samenwerking stimuleren tussen verschillende partijen in de stad om Amstelveen als bestemming te versterken.

Wat neem je mee?

  • Opleiding: Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van media en informatiemanagement.
  • Ervaring:
    • Minimaal 8 jaar werkervaring met citymarketing.
    • Ervaring met branding, positionering, en doelgroepsegmentatie in een grootstedelijke omgeving, bij voorkeur in de metropoolregio Amsterdam.
    • Ervaring binnen een gemeentelijke of overheidsorganisatie is een pré.
  • Vaardigheden en competenties:
    • Creatief, flexibel en resultaatgericht.
    • Politiek en maatschappelijk sensitief.
    • Je beschikt over een hands-on mentaliteit en weet op natuurlijke wijze resultaten te behalen.
    • Energiek, integer, loyaal, en een echte teamspeler.
    • Uitstekend in staat om te luisteren en samen te werken met verschillende belanghebbenden.

Praktische informatie

  • Locatie: Amstelveen (niet locatie gebonden) 
  • Periode: Van 6-1-2025 t/m 1-8-2025
  • Uren per week: 16 uur
  • Tarief: € 80,00

Waarom deze opdracht?
Ben jij een aanpakker met een passie voor citymarketing en een neus voor nieuwe trends en kansen? En wil je jouw expertise inzetten om Amstelveen in de spotlight te zetten? Dan is dit dé kans om impact te maken en mee te bouwen aan de toekomst van een stad vol mogelijkheden.

Reageren?
Heb je interesse en voldoe je aan de eisen? Neem contact op en deel jouw cv en motivatie! Je kan reageren via reactie@gewoonhenk.nl tot 28 december 2024

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden