Utrecht: Marketeer

Heb jij minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met propositie marketing en aantoonbare ervaring in het ontwikkelen en implementeren van proposities en daarvoor draagvlak creëren binnen klantgedreven grote organisaties? Lees dan snel verder voor meer informatie over deze interim functie van Marketeer!

Wat ga je doen?

Samen met het team ben je verantwoordelijk voor het implementeren van de servicebeloften in alle onderdelen van de marketingstrategie en doorvertaling naar de 4 waardeproposities. Je denkt hierbij vanuit data (klant/markt) en behoeften van onze klanten en kijkt naar alle touchpoints in de klantreis, naar onze producten, diensten en communicatiekanalen. Zo zorgen we ervoor dat onze klanten houvast ervaren. Je werkt samen in een dynamisch, fris marketingteam (10fte) met collega’s die iedere dag het verschil willen maken. Deze rol is ter tijdelijke versterking van het team. Jouw verantwoordelijkheden op een rijtje:

  • Implementatie servicebeloften als onderdeel van de marketingstrategie in dienstverlening en organisatie (bijv. propositie-ontwikkeling, way-of-working marketing ontwikkelen, contentmarketing)
  • Doorvertaling servicebeloften in communicatiemiddelen naar touchpoints richting de markt in de marketingfunnel, maar vooral ook intern en naar andere stakeholders
  • Bij alles wat je doet denk je na over de toegevoegde waarde voor de klant en vraag je jezelf af of het efficiënt en doelgericht is

Wat neem jij mee?

Eisen (deze moeten duidelijk in je CV / werkervaring terugkomen): 

  • Minimaal een afgeronde hbo (bachelor) opleiding in de richting van Marketing, Marketingcommunicatie, brandmanagement
  • Minimaal 5 jaar actuele en aantoonbare kennis van en ervaring met servicesbeloften, proposities, fact based werken en conversieoptimalisatie
  • Je bent gewend om vanuit klantbehoeftes te denken en handelen
  • Minimaal 5 jaar actuele en aantoonbare ervaring met propositie marketing
  • Aantoonbare ervaring in het ontwikkelen en implementeren van proposities en daarvoor draagvlak creëren binnen complexe en klantgedreven organisaties
  • Aantoonbare ervaring in het intern uitrollen en meekrijgen van de teams voor het implementeren van servicebeloften in relatie tot alle dienstverlening
  • Actuele en aantoonbare ervaring met stakeholdermanagement
  • Actuele en aantoonbare ervaring met B-to-B marketing

Aanvullende informatie

Deze tijdelijke rol voor 40 uur per week start per 1 oktober a.s. en loopt in ieder geval door tot en met eind 2024. Er is een optie tot verlenging van 1 x 10 maanden.

Standplaats is Utrecht, er kan hybride worden gewerkt 

Invulling kan op basis van detachering of freelance. Het maximum uurtarief bij freelance bedraagt €73 excl. BTW

Zoeken wij jou? Stuur dan uiterlijk 4 september a.s. jouw CV en motivatie naar marielle@gewoonhenk.nl

 

 

 

Mis nooit meer een opdracht

We sturen je geen spam! Je kan je op elk moment afmelden